Gânduri care mă preocupă

Ai mai multă grijă de tine – Când provocările parcă nu se mai termină și nu prea mai știi cum să faci ceva care să te ajute să te relaxezi chiar și pentru o perioadă de timp, e ușor să uiți dPhoto by RezaSshayestehpoure tine. Și trebuie să continui să te gândești și la ceilalți din familie care depind de tine sau la cei pe care vrei să ajuți, mai sunt și facturile de plată și toate astea pot fi epuizante. Așa că am conceput un clip audio, astfel încât să te poți bucura de efectele reconfortante ale relaxării profunde, în timp ce stai așezat/ă confortabil la tine acasă sau oriunde dorești. (mai mult sau înregistrare audio

Tehnica respirației controlate – Cercetările științifice susțin că intervențiile terapeutice minte-corp au funcție imuno-modulatoare (modulează sistemul imunitar), cuPhoto by Elijah Hiett influență asupra leucocitelor, ca parte a unui proces neuro-modulator complex, care își propagă efectele atât asupra funcționării creierului, cât și asupra morfologiei sale relevante pentru atenție, învățare și reglarea emoțiilor. E destul de complicat, nu?! Mai simplu spus, factorii emoționali, cognitivi și psihosociali pot influența starea generală de bine și chiar starea de sănătate. Acestea fiind zise, vom explora împreună cum să lucrăm cu corpul eficient, astfel încât să dezvoltăm o stare emoțională adecvată. (mai mult sau versiunea video)

Tehnicile pentru minte-corp ajută în gestionarea perioadelor stresante – Utilizez în profesia mea diferite metode centrate pe resurse individuale și soluții, pe modele cognitive și comportamentale sauPhoto by Bekir Donmez hipnoza clinică. Experiența mi-a arătat că uneori se pot aborda eficient problemele complexe prin tehnici simple minte-corp. Și cum situațiile întâlnite în viața curentă sunt adesea provocatoare, astfel de tehnici pot face diferența între satisfacție și disperare.
După ce le-am observat eficacitatea în cazuri diferite întâlnite în activitatea mea zilnică, mi-am propus să vă prezint câteva, care pot fi utile oricui, oricând. Mai ales că nu presupun pregătire sau echipamente ci numai exercițiu susținut. Pe măsură ce veți repeta din nou și din nou rezultatele vor fi mai evidente și persistente. (mai mult sau versiunea video)

E dovedit științific, depresia poate fi prevenită prin exercițiu fizic
art exercfiz, depresie Cu toate că parcă intuiam acest lucru, acum avem confirmarea, prin rezultatul unui studiu științific serios desfășurat în cadrul Harvard Medical School (HMS).
Până recent, nu era clar dacă exercițiul fizic poate preveni instalarea depresiei sau / și depresia poate conduce la diminuarea nivelului activității fizice. Acum știm ceva mai mult, după cum arată o cercetare originală, care afirmă faptul că nivelurile mai ridicate de activități fizice și riscul scăzut de depresie merg mână în mână (Choi și colab., 2019). (mai mult)